- Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu pokoju. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia zadatku) umowę najmu uważa się za zawartą. - Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
3.Po przyjeździe Klient podpisuje umowę najmu i niniejszy regulamin.
- Kwotę za pobyt(pomniejszoną o zadatek) Klient wpłaca gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu kluczy.
- W przypadku zmiany terminu rezerwacji przez Państwa lub całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Nas, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd nie upoważnia do żadnej zniżki.
- Doba zaczyna się o godz: 16:00 (przyjazd) a kończy o godz: 10:00 (wyjazd).
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Klienta, kwota za nie wykorzystany okres nie jest zwracana.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności właściciela lub osoby upoważnionej.
- W pokojach mogą przebywać WYŁĄCZNIE osoby zameldowane i zgłoszone właścicielowi. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z pokoju (bez zgody i wiedzy właściciela), firma zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty. Nie akceptujemy odwiedzin osób nie zamieszkujących naszych pokojów.
- Cena usług świadczonych przez firmę nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają klienci na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, firma nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem odpowiednio się ubezpieczyć ). Parking przed domem jest parkingiem niestrzeżonym.
- Klient po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać pokój, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urządzenia znajdujące się w pokoju.
- Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do właściciela.
- Właściciel dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw ukrytych ale tylko w elementach niewidocznych (takich jak uszkodzone łóżko, uszkodzone drzwi do szafy itp.).
- Brak uwag ze strony klienta co do takich uszkodzeń w ciągu 60 min po otrzymaniu kluczy oznacza, że klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia, meble znajdują się w ilości zgodnej i w dobrym stanie.
- Klient odpowiada finansowo za szkody powstałe w pokoju w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.
- W przypadku, gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientowi pobytu w pokoju i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej w budynku od godziny 22:00 do 6:00 właściciel lub osoba odpowiedzialna za klucze zostanie wezwana na miejsce przez sąsiadów lub Straż Miejską bądź Policję właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy.
- W pokoju obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Palenie tytoniu możliwe tylko w wyznaczonych miejscach przed obiektem.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokoju nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do pokoju łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu pokoju w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyniesienie śmieci przed wyjazdem.
- Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Klientem najmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u podwykonawców w pokoju spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu i Internetu.
- Dzieci do lat 18 nie mogą przebywać bez opieki osoby dorosłej same w pokoju ani na placu zabaw. Trampoliny, zjeżdżalnie itp. Przeznaczone są wyłącznie dla dzieci.
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby właściciela. O sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje właściciel obiektu.
- Akceptujemy tylko małe zwierzęta za dodatkową opłatą – 30 zł za dobę
27.Opłata za zgubienie kluczy wynosi 50zł
- Wszelkie usterki należy niezwłocznie zgłaszać właścicielowi.
- Wychodząc z pokoju należy pozamykać okna, drzwi.
- Zabrania się wchodzenia do kotłowni i innych pomieszczeń gospodarczych należących do właścicieli
Korzystanie z gorącej beczki wymaga dodatkowej opłaty, przy tygodniowych pobytach, 2 razy beczka gratis